حد هنا اشتغل فى كتابة المقالات بالانجليزية قبل كده ؟؟
حد هنا اشتغل فى كتابة المقالات بالانجليزية قبل كدا او ال Copywriting
عندي شوية اسئلة ياريت حد يجاوبهالي...
اولا انا مستويا فى الانجليزي كويس جدا...ككتابة و باعرف ازاى اكتب المقال عن طريق البحث و الكتابة باسلوبي بطريقة كويسة جدا. انا كان عندي موقع اجنبي و باكتب فيه مقالات و كان فيه زوار كويسين و اجانب كلهم من امريكا و كندا و انجلترا بس سبته فترة لحد ما اتقفل خالص.
دلوقتي انا عايز ادخل مجال ال copywriting فى Upwork و عندي شوية اسئلة.
ازاى اقدم نمازج مسبقة فى ال Portfolio ؟
ابدأ ازاى فى Upwork ( انا عارف التسجيل و كل حاجة و طريقة الشغل ) بس انتا كواحد بتعرف تكتب مقالات للمواقع انجليزي...بدأت ازاى فى Upwork و ازاى جبت اول شغل ليك ؟.
ياريت حد شغال Freelance copywriter يكون شغال فعلا فى المجال دا
لاعشان اما اطلب منك حاجه تفيدني!
